Dobre praktyki w dobie COVID-19
Bezpieczna dostawa i nasze usługi w Twoim domu.
W Zadbano wprowadziliśmy wiele rozwiązań systemowych, których zadaniem jest ograniczenie ryzyka transmisji wirusa. W trosce o wspólne bezpieczeństwo, od początku stanu zagrożenia epidemicznego, obowiązują u nas bezwzględne procedury. Działamy tak, by nikt nie czuł zagrożenia w miejscu pracy, oraz w trakcie świadczenia transportu, dostaw, czy usług serwisowych.
Poniżej przedstawiamy środki ochrony osobistej i dobre praktyki stosowane każdego dnia, które zapewniają ochronę dla zdrowia klientów, pracowników, podwykonawców i partnerów biznesowych Zadbano.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami.
Pamiętaj: jeśli pozostajesz w kwarantannie, poinformuj nas o tym fakcie w trakcie zamawiania usług lub przekazując taką informację podczas kontaktu z Działem Obsługi Klienta.
Częste pytania
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z realizacją zleceń w trakcie pandemii COVID-19.
Jestem na kwarantannie. Co zrobić?
Konsultant Zadbano podczas rozmowy telefonicznej zapyta Cię o to, czy przebywasz na kwarantannie i udzieli wskazówek, dotyczących postępowania w takiej sytuacji. Jeśli znalazłeś się na kwarantannie już po umówieniu dostawy lub usługi, skontaktuj się z nami: 22 307 68 98*.
Czy w aktualnej sytuacji COVID-19 moja usługa będzie opóźniona?
W Zadbano wdrożyliśmy sprawne procedury. Szacowane terminy realizacji zleceń są do nich dopasowane. Aktualna sytuacja nie powoduje opóźnień w przesyłkach, a praca w oddziałach odbywa się z zachowaniem terminowości świadczonych usług.
Jak przygotować się do wizyty fachowców Zadbano?
Jeśli znalazłeś się na kwarantannie już po umówieniu terminu, poinformuj nas o tym telefonicznie 22 307 68 98*. W przeciwnym wypadku prosimy o założenie maseczki przed wizytą naszych fachowców, którzy w trakcie pracy również mają założone maseczki oraz rękawiczki ochronne. Zachowujemy reżim sanitarny i procedury obowiązujące w całej Organizacji.
W moim regionie jest dużo zachorowań, Czy to oznacza, że dostawa się nie odbędzie?
Dostawy będą realizowane z zachowaniem obowiązujących wytycznych i procedur wewnętrznych.
Jakie działania bezpieczeństwa podejmujecie?
Opracowaliśmy kompleksowe procedury i zasady pracy w czasie pandemii COVID-19. Należą do nich zasady postępowania obowiązujące wszystkich pracowników i podwykonawców pracujących we wszystkich naszych biurach i magazynach, środki ochrony osobistej i stały monitoring sytuacji prowadzony w naszej firmie. Więcej o wybranych środkach bezpieczeństwa przeczytasz tutaj.
Dbajmy o wspólne bezpieczeństwo
Wspólne bezpieczeństwo jest najważniejsze, dlatego pamiętaj, by uzgodnić z kierowcą najbezpieczniejszy sposób dostawy, który wyeliminuje ryzyko zarażenia. Jeśli obawiasz się o swój stan zdrowia lub nie chcesz, by zespół realizacyjny przekraczał próg Twojego domu, poinformuj o tym naszych pracowników. Pamiętaj o konieczności poinformowania naszych pracowników w przypadku bycia chorym lub przebywania na kwarantannie. Zachęcamy tym samym do korzystania z płatności kartą i zastrzegamy prawo do nieprzekraczania progu mieszkania.
Zapłać kartą. Wygodnie i bezpiecznie!
W trosce o komfort i wspólne bezpieczeństwo zachęcamy do skorzystania z płatności bezgotówkowej przy odbiorze zamówionego produktu.