Najczęściej zadawane pytania:
Kiedy otrzymam swoją przesyłkę?
Przewidywany termin dostawy otrzymasz w powiadomieniu mail/sms, a także znajdziesz go w Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status oraz https://klient.zadbano.pl/zaloguj.
Ponadto, z rana w dniu dostawy, otrzymasz SMS z numerem do kierowcy. Numer będzie również widoczny w Panelu Klienta. Skontaktuj się z kierowcą aby poznać szacunkowe godziny dostawy. Pamiętaj jednak, że w drodze do Ciebie może się jeszcze wiele wydarzyć i szacowane godziny mogą ulec zmianie.
Zachęcamy Ciebie również do skorzystania z innych opcji w Panelu Klienta jak zmiana terminu, adresu dostawy czy punktu odbioru. Sprawdź też czy w Twoim zamówieniu możesz wykupić dodatkowe usługi jak np. zawężenie godzin dostawy lub wniesienie.
Uwaga: Jeśli nie otrzymałaś/łeś powiadomienia z numerem do kierowcy i jeśli numer nie pojawia się w Panelu Klienta to najprawdopodobniej termin dostawy ulegnie zmianie. W ciągu dnia otrzymasz powiadomienie o nowym terminie. Jeśli proponowany termin Tobie nie odpowiada, zmień go w Panelu Klienta lub kontaktując się z infolinią Zadbano na nr 22 307 68 98.
Jak mogę skontaktować się z kierowcą/kurierem?
Z rana w dniu dostawy, otrzymasz SMS z numerem do kierowcy/kuriera. Numer będzie również widoczny w Panelu Klienta. Skontaktuj się z kierowcą aby poznać szacunkowe godziny dostawy.
Pamiętaj jednak, że w drodze do Ciebie może się jeszcze wiele wydarzyć i szacowane godziny mogą ulec zmianie. Kierowcy mają trasy ustalone z góry i realizują je punkt po punkcie.
Uwaga: Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia z numerem do kierowcy i jeśli numer nie pojawia się w Panelu Klienta to najprawdopodobniej termin dostawy ulegnie zmianie. W ciągu dnia otrzymasz powiadomienie o nowym terminie. Jeśli proponowany termin Tobie nie odpowiada to zmień go w Panelu Klienta lub kontaktując się z infolinią Zadbano na nr 22 307 68 98.
Moja przesyłka się opóźnia lub nie dojechała - co mam zrobić?
Pamiętaj, że czas realizacji podawany jest w szacunkowym przedziale. Możliwe, że realizacja Twojego zlecenia uległa nieznacznemu przesunięciu. Aby uzyskać szczegółowe informacje o aktualnym statusie realizacji przejdź do Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status
Jak mogę zmienić termin realizacji swojego zlecenia?
Termin realizacji możesz zmienić samodzielnie w Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status
W jaki sposób mogę skontaktować się z kierowcą?
Numer do kierowcy otrzymasz w powiadomieniu e-mail/SMS oraz znajdziesz go także w Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status
Jak odesłać zamówiony towar?
W celu zamówienia usługi zwrotu towaru do sklepu skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 22 307 68 98. Nasi pracownicy pomogą Ci w zaplanowaniu całego procesu i zwróceniu produktu zgodnie z oczekiwaniami sklepu.
Jakie usługi mogę wykupić w Panelu Klienta?
Cały czas rozwijamy naszą ofertę, więc informacja ta będzie na bieżąco aktualizowana. Obecnie, w zależności od Nadawcy, lokalizacji miejsca dostawy i typu przewożonego towaru oferujemy następujące usługi:
- zmiana terminu dostawy,
- zawężenie godzin dostaw,
- zmianę adresu dostawy lub wybranie punktu dostawy,
- zmianę formy dostawy z punktu odbioru na dostawę pod adres,
- odbiór sprzętu RTV/AGD do utylizacji przy dostawie nowego 1:1,
- zmiana standardu dostawy na dostawę z wniesieniem lub dostawę z wniesieniem i ustawieniem paczek we wskazanym miejscu.
W zależności od etapu realizacji zlecenia i terminu wykupienia usługi kwoty usług mogą się różnić, być dostępne lub zablokowane.
Jakie standardy dostaw oferujecie?
Każdy Odbiorca ma inne potrzeby i możliwości, w związku z tym oferujemy 3 standardy dostaw:
- Dostawa bez wniesienia – zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany w zleceniu adres odbiorcy.
- Dostawa z wniesieniem – zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany w zleceniu adres oraz wniesione do pierwszego pomieszczenia w Twoim domu lub mieszkaniu
(niezależnie od piętra).
Dostawa z wniesieniem i ustawieniem – zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany w zleceniu adres oraz wniesione do wskazanego pomieszczenia w Twoim domu lub mieszkaniu (niezależnie od piętra).
Zakupiłam/łem towar w sklepie z usługą wniesienia i instalacji sprzętu RTV/AGD. Jak mam się przygotować do wykonania usługi?
Jeśli przy zakupie towaru w sklepie wykupiłaś/łeś również dodatkowo usługę instalacji sprzętu to nasi fachowcy z przyjemnością podłączą sprzęt pod przygotowane łącza w Twoim mieszkaniu/domu. Pamiętaj jednak, że nasi Pracownicy nie ingerują w dostępne rozwiązania i nie przerabiają instalacji. Ważne jest byś sprawdził/a czy zawory, odpływy, instalacje są sprawne.
PRALKA |
|
ZMYWARKA (w tym do zabudowy) |
|
SUSZARKA |
|
LODÓWKA (w zabudowie) |
|
LODÓWKA SideBySide (z podłączeniem do wody) |
|
PŁYTA GAZOWA / KUCHENKA GAZOWA |
|
PŁYTA CERAMICZNA / PŁYTA INDUKCYJNA |
|
TV (montaż na ścianie) |
|
Zamówiłam/łem sprzęt RTV/AGD w sklepie. Chcę abyście odebrali stary sprzęt do utylizacji. Jak to zrobić?
Jeśli wspominałaś/łeś o tym Sprzedawcy przy zakupie, możliwe, że usługa jest już dodana w zleceniu – wówczas będzie ona widoczna w Panelu Klienta jako usługa już wykupiona. Jeśli nie – bez obaw! – przed dostawą usługę odbioru sprzętu 1:1 możesz dodać bezpłatnie do koszyka w Panelu Klienta lub zgłosić potrzebę jej wykonania kontaktując się z infolinią Zadbano na nr 22 307 68 98.
Korzystam z usługi odbioru zużytego sprzętu. Jak się do niej przygotować?
Najprościej jest przygotować sprzęt RTV – wystarczy, że odłączysz go od gniazdka i przekażesz naszemu Pracownikowi podczas dostawy nowego towaru. Najwięcej przygotowań wymagają sprzęty typu lodówka, zmywarka czy pralka:
- lodówkę rozmroź i osusz, a także zabezpiecz luźne elementy, które w podróży mogą się rozsypać,
- pralkę/zmywarkę odłącz od zaworów i osusz, tj. spuść wodę z węża i odpływu oraz syfonu. Luźne drzwiczki zabezpiecz taśmą, aby nie otworzyły się w podróży.
Jeśli nasz Pracownik uzna, że w sprzęcie do odbioru jest woda, która może rozlać się w podróży i uszkodzić nowe towary innych Klientów, może odmówić realizacji usługi. Nie martw się jednak – odbierzemy sprzęt w innym terminie, gdy będzie gotowy. Skontaktuj się z infolinią Zadbano na nr 22 307 68 98, a nasz Specjalista założy dla Ciebie nowe zlecenie na odbiór sprzętu.
Uwaga: jeśli masz wykupiony pakiet instalacji nowego i demontażu starego sprzętu, wówczas to nasi fachowcy przygotują sprzęt do odbioru (oprócz lodówki, która musi być rozmrożona wcześniej).
Infolinia
+ 48 22 307 68 98
poniedziałek – piątek (8:00–18:00)
sobota (9:00–15:00)
(Opłata według stawki operatora)
Adres korespondencyjny
Zadbano SA
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa