• Usługi
    • Serwis reklamacyjny
    • Rozwiązania
  • Przeprowadzki
  • Pracuj dla Zadbano
  • O nas
  • Kariera
  • Blog
  • API
  • Kontakt
  • PolskiPolski
    • PolskiPolski
    • EnglishEnglish
    • SlovenčinaSlovenčina
    • ČeštinaČeština
  • Szczegóły zlecenia
  • Menu Menu
Najczęściej zadawane pytania:

Kiedy otrzymam swoją przesyłkę?

Przewidywany termin dostawy otrzymasz w powiadomieniu mail/sms, a także znajdziesz go w Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status oraz https://klient.zadbano.pl/zaloguj.

Ponadto, z rana w dniu dostawy, otrzymasz SMS z numerem do kierowcy. Numer będzie również widoczny w Panelu Klienta. Skontaktuj się z kierowcą aby poznać szacunkowe godziny dostawy. Pamiętaj jednak, że w drodze do Ciebie może się jeszcze wiele wydarzyć i szacowane godziny mogą ulec zmianie.

Zachęcamy Ciebie również do skorzystania z innych opcji w Panelu Klienta jak zmiana terminu, adresu dostawy czy punktu odbioru. Sprawdź też czy w Twoim zamówieniu możesz wykupić dodatkowe usługi jak np. zawężenie godzin dostawy lub wniesienie.

Uwaga: Jeśli nie otrzymałaś/łeś powiadomienia z numerem do kierowcy i jeśli numer nie pojawia się w Panelu Klienta to najprawdopodobniej termin dostawy ulegnie zmianie. W ciągu dnia otrzymasz powiadomienie o nowym terminie. Jeśli proponowany termin Tobie nie odpowiada, zmień go w Panelu Klienta lub kontaktując się z infolinią Zadbano na nr 22 307 68 98.

Jak mogę skontaktować się z kierowcą/kurierem?

Z rana w dniu dostawy, otrzymasz SMS z numerem do kierowcy/kuriera. Numer będzie również widoczny w Panelu Klienta. Skontaktuj się z kierowcą aby poznać szacunkowe godziny dostawy. 

Pamiętaj jednak, że w drodze do Ciebie może się jeszcze wiele wydarzyć i szacowane godziny mogą ulec zmianie. Kierowcy mają trasy ustalone z góry i realizują je punkt po punkcie.

Uwaga: Jeśli nie otrzymałeś powiadomienia z numerem do kierowcy i jeśli numer nie pojawia się w Panelu Klienta to najprawdopodobniej termin dostawy ulegnie zmianie. W ciągu dnia otrzymasz powiadomienie o nowym terminie. Jeśli proponowany termin Tobie nie odpowiada to zmień go w Panelu Klienta lub kontaktując się z infolinią Zadbano na nr 22 307 68 98.

Moja przesyłka się opóźnia lub nie dojechała - co mam zrobić?

Pamiętaj, że czas realizacji podawany jest w szacunkowym przedziale. Możliwe, że realizacja Twojego zlecenia uległa nieznacznemu przesunięciu. Aby uzyskać szczegółowe informacje o aktualnym statusie realizacji przejdź do Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status

Jak mogę zmienić termin realizacji swojego zlecenia?

Termin realizacji możesz zmienić samodzielnie w Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status

W jaki sposób mogę skontaktować się z kierowcą?

Numer do kierowcy otrzymasz w powiadomieniu e-mail/SMS oraz znajdziesz go także w Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status

Jak odesłać zamówiony towar?

W celu zamówienia usługi zwrotu towaru do sklepu skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 22 307 68 98. Nasi pracownicy pomogą Ci w zaplanowaniu całego procesu i zwróceniu produktu zgodnie z oczekiwaniami sklepu.

Jakie usługi mogę wykupić w Panelu Klienta?

Cały czas rozwijamy naszą ofertę, więc informacja ta będzie na bieżąco aktualizowana. Obecnie, w zależności od Nadawcy, lokalizacji miejsca dostawy i typu przewożonego towaru oferujemy następujące usługi:

  • zmiana terminu dostawy,
  • zawężenie godzin dostaw,
  • zmianę adresu dostawy lub wybranie punktu dostawy,
  • zmianę formy dostawy z punktu odbioru na dostawę pod adres,
  • odbiór sprzętu RTV/AGD do utylizacji przy dostawie nowego 1:1,
  • zmiana standardu dostawy na dostawę z wniesieniem lub dostawę z wniesieniem i ustawieniem paczek we wskazanym miejscu.

W zależności od etapu realizacji zlecenia i terminu wykupienia usługi kwoty usług mogą się różnić, być dostępne lub zablokowane.

Jakie standardy dostaw oferujecie?

Każdy Odbiorca ma inne potrzeby i możliwości, w związku z tym oferujemy 3 standardy dostaw:

  1. Dostawa bez wniesienia – zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany w zleceniu adres odbiorcy.
  2. Dostawa z wniesieniem – zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany w zleceniu adres oraz wniesione do pierwszego pomieszczenia w Twoim domu lub mieszkaniu
    (niezależnie od piętra).

Dostawa z wniesieniem i ustawieniem – zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany w zleceniu adres oraz wniesione do wskazanego pomieszczenia w Twoim domu lub mieszkaniu (niezależnie od piętra).

Zakupiłam/łem towar w sklepie z usługą wniesienia i instalacji sprzętu RTV/AGD. Jak mam się przygotować do wykonania usługi?

Jeśli przy zakupie towaru w sklepie wykupiłaś/łeś również dodatkowo usługę instalacji sprzętu to nasi fachowcy z przyjemnością podłączą sprzęt pod przygotowane łącza w Twoim mieszkaniu/domu. Pamiętaj jednak, że nasi Pracownicy nie ingerują w dostępne rozwiązania i nie przerabiają instalacji. Ważne jest byś sprawdził/a czy zawory, odpływy, instalacje są sprawne. 

PRALKA
  1. Sprawdź czy masz sprawny zawór wodny.
  2. Wymagany jest zawór 3/4 cala wraz z odpływem i redukcją do odpływu.
  3. Przygotuj odpowiedniej długości wąż.
ZMYWARKA
(w tym do zabudowy)
  1. Sprawdź czy masz sprawny zawór wodny.
  2. Wymagany jest zawór 3/4 cala wraz z odpływem i redukcją do odpływu.
  3. Przygotuj odpowiedniej długości wąż.
  4. Przygotuj miejsce pod zabudowę i element do zabudowy wraz z elementami mocującymi.
SUSZARKA
  1. Jeśli suszarka ma być zamontowana do pralki – zakup odpowiedni łącznik.
  2. Przygotuj redukcję do odpływu.
  3. Jeśli chcesz aby skropliny były oddawane do odpływu przygotuj trójnik.
LODÓWKA
(w zabudowie)
  1. Upewnij się, że wymiar wnęki jest odpowiedni względem rozmiaru lodówki.
  2. Przygotuj miejsce pod zabudowę i element do zabudowy wraz z elementami mocującymi.
  3. Przygotuj miejsce na podłączenie wtyczki od sprzętu.
LODÓWKA SideBySide
(z podłączeniem do wody)
  1. Sprawdź czy masz sprawny zawór wodny.
  2. Wymagany jest zawór 3/4 cala wraz z odpływem i redukcją do odpływu.
  3. Przygotuj odpowiedniej długości wąż.
  4. Przygotuj miejsce na podłączenie wtyczki od sprzętu.
PŁYTA GAZOWA
/ KUCHENKA GAZOWA
  1. Warunkiem montażu jest sprawna instalacja gazowa.
    Sprawdź dojście do zaworu gazowego i czy zawór jest sprawny
  2. Przygotuj nowy wąż gazowy, odpowiedniej długości i rozmiaru.
  3. Jeśli do montażu jest płyta gazowa, upewnij się, że otwór w blacie jest przygotowany i odpowiedniego rozmiaru.
PŁYTA CERAMICZNA
/ PŁYTA INDUKCYJNA
  1. Warunkiem montażu jest sprawna instalacja elektryczna o odpowiedniej mocy.
  2. Przygotuj przewód do podłączenia płyty.
  3. Upewnij się, że masz odpowiednio przygotowaną puszkę elektryczną do podłączenia przewodu.
  4. Upewnij się, że otwór w blacie jest przygotowany i odpowiedniego rozmiaru.
TV
(montaż na ścianie)
  1. Jeśli ma być montaż na ścianie z płyt g-k, to musi być ona odpowiednio przygotowana i wzmocniona.
  2. Przygotuj odpowiednie kołki montażowe, jeśli wymaga tego podłoże (inne niż standardowe).
  3. Upewnij się, że ściana ma regularne krawędzie – nie możemy powiesić TV na ścianach z kamienia ozdobnego, gresu, marmuru czy szkła.
  4. W miejscu gdzie ma zostać zawieszony TV musi znajdować się w pobliżu gniazdko elektryczne oraz antenowe.

Zamówiłam/łem sprzęt RTV/AGD w sklepie. Chcę abyście odebrali stary sprzęt do utylizacji. Jak to zrobić?

Jeśli wspominałaś/łeś o tym Sprzedawcy przy zakupie, możliwe, że usługa jest już dodana w zleceniu – wówczas będzie ona widoczna w Panelu Klienta jako usługa już wykupiona. Jeśli nie – bez obaw! – przed dostawą usługę odbioru sprzętu 1:1 możesz dodać bezpłatnie do koszyka w Panelu Klienta lub zgłosić potrzebę jej wykonania kontaktując się z infolinią Zadbano na nr 22 307 68 98.

Korzystam z usługi odbioru zużytego sprzętu. Jak się do niej przygotować?

Najprościej jest przygotować sprzęt RTV – wystarczy, że odłączysz go od gniazdka i przekażesz naszemu Pracownikowi podczas dostawy nowego towaru. Najwięcej przygotowań wymagają sprzęty typu lodówka, zmywarka czy pralka:

  • lodówkę rozmroź i osusz, a także zabezpiecz luźne elementy, które w podróży mogą się rozsypać,
  • pralkę/zmywarkę odłącz od zaworów i osusz, tj. spuść wodę z węża i odpływu oraz syfonu. Luźne drzwiczki zabezpiecz taśmą, aby nie otworzyły się w podróży. 

Jeśli nasz Pracownik uzna, że w sprzęcie do odbioru jest woda, która może rozlać się w podróży i uszkodzić nowe towary innych Klientów, może odmówić realizacji usługi. Nie martw się jednak – odbierzemy sprzęt w innym terminie, gdy będzie gotowy. Skontaktuj się z infolinią Zadbano na nr 22 307 68 98, a nasz Specjalista założy dla Ciebie nowe zlecenie na odbiór sprzętu.

Uwaga: jeśli masz wykupiony pakiet instalacji nowego i demontażu starego sprzętu, wówczas to nasi fachowcy przygotują sprzęt do odbioru (oprócz lodówki, która musi być rozmrożona wcześniej). 

Sprawdź więcej odpowiedzi
Infolinia

+ 48 22 307 68 98

poniedziałek – piątek (8:00–18:00)
sobota (9:00–15:00)

(Opłata według stawki operatora)

Adres korespondencyjny

Zadbano SA
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa

E: kontakt@zadbano.pl

Pages

  • “Świadomy wybór” Newsweeka 2021 dla Zadbano
  • Aktualne oferty
  • Blog
  • COVID-19
  • Formularz | Usługi dla Allegro
  • jysk
  • Kariera
  • klient-rejestracja
  • Kontakt
  • Lekki Start z Zadbano
  • Newsletter
  • O nas
  • Partnerzy
  • PL – Strona główna
  • PL – Strona główna_2
  • Polityka prywatności
  • Pracuj dla Zadbano
  • Pracuj dla Zadbano
  • Proces rekrutacyjny
  • Przewoźnicy
  • Regulaminy i dokumenty
  • Rekrutujemy: Senior Fullstack Developer
  • Rozwiązania
  • Start
  • Strona główna – Slovenčina
  • Strona główna – Slovenščina
  • Targi
  • Usługi
  • Uslugi-montaż-mebli
  • Uslugi-serwis-reklamacyjny
  • Witaj
  • Współpraca
  • Zacznijmy współpracę
  • Zadbano dla Ukrainy
  • zadbano-laczy-sily
  • Zapisz się na szkolenie
  • Zásady ochrany osobných údajov

Zadbano SA

ul. Wał Miedzeszyński 251

04-866 Warszawa

kontakt@zadbano.pl

  • O nas
  • Usługi
  • Przeprowadzki
  • Rozwiązania
  • Współpraca
  • Regulaminy i dokumenty
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zaloguj
  • Blog
  • Delivery to Germany
  • API
Scroll to top

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych i marketingowych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Możesz skonfigurować lub odrzucić pliki cookies. Możesz również zaakceptować wszystkie pliki cookies, klikając przycisk „Akceptuję”. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą Politykę Prywatności.

Akceptuję

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refuseing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Other cookies

The following cookies are also needed - You can choose if you want to allow them:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Pracuj dla Zadbano
ZamknijHide notification only