Najczęściej zadawane pytania:
Kiedy otrzymam swoją przesyłkę?
Przewidywany termin dostawy znajdziesz otrzymasz w powiadomieniu mail/sms, a także w Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status
Moja przesyłka się opóźnia lub nie dojechała - co mam zrobić?
Pamiętaj, że czas realizacji podawany jest w szacunkowym przedziale. Możliwe, że realizacja Twojego zlecenia uległa nieznacznemu przesunięciu. Aby uzyskać szczegółowe informacje o aktualnym statusie realizacji przejdź do Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status
Jak mogę zmienić termin realizacji swojego zlecenia?
Termin realizacji możesz zmienić samodzielnie w Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status
W jaki sposób mogę skontaktować się z kierowcą?
Numer do kierowcy otrzymasz w powiadomieniu e-mail/SMS oraz znajdziesz go także w Panelu Klienta: https://zadbano.pl/sprawdz-status
Jak odesłać zamówiony towar?
W celu zamówienia usługi zwrotu towaru do sklepu skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 22 307 68 98. Nasi pracownicy pomogą Ci w zaplanowaniu całego procesu i zwróceniu produktu zgodnie z oczekiwaniami sklepu.
Infolinia
22 307 68 98
poniedziałek – piątek (7:00–20:00)
sobota (9:00–20:00)
(Opłata według stawki operatora)
Adres korespondencyjny
Zadbano SA
ul. Wał Miedzeszyński 251
04-866 Warszawa