Dobre praktyki w dobie COVID-19

Bezpieczna dostawa i nasze usługi w Twoim domu.

W Zadbano wprowadziliśmy wiele rozwiązań systemowych, których zadaniem jest ograniczenie ryzyka transmisji wirusa. W trosce o wspólne bezpieczeństwo, od początku stanu zagrożenia epidemicznego, obowiązują u nas bezwzględne procedury. Działamy tak, by nikt nie czuł zagrożenia w miejscu pracy, oraz w trakcie świadczenia transportu, dostaw, czy usług serwisowych.

Poniżej przedstawiamy środki ochrony osobistej i dobre praktyki stosowane każdego dnia, które zapewniają ochronę dla zdrowia klientów, pracowników, podwykonawców i partnerów biznesowych Zadbano.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, skontaktuj się z nami.

Pamiętaj: jeśli pozostajesz w kwarantannie, poinformuj nas o tym fakcie w trakcie zamawiania usług lub przekazując taką informację podczas kontaktu z Działem Obsługi Klienta.

Częste pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z realizacją zleceń w trakcie pandemii COVID-19.

Konsultant Zadbano podczas rozmowy telefonicznej zapyta Cię o to, czy przebywasz na kwarantannie i udzieli wskazówek, dotyczących postępowania w takiej sytuacji. Jeśli znalazłeś się na kwarantannie już po umówieniu dostawy lub usługi, skontaktuj się z nami: 22 307 68 98*.

W Zadbano wdrożyliśmy sprawne procedury. Szacowane terminy realizacji zleceń są do nich dopasowane. Aktualna sytuacja nie powoduje opóźnień w przesyłkach, a praca w oddziałach odbywa się z zachowaniem terminowości świadczonych usług.

Jeśli znalazłeś się na kwarantannie już po umówieniu terminu, poinformuj nas o tym telefonicznie 22 307 68 98*. W przeciwnym wypadku prosimy o założenie maseczki przed wizytą naszych fachowców, którzy w trakcie pracy również mają założone maseczki oraz rękawiczki ochronne. Zachowujemy reżim sanitarny i procedury obowiązujące w całej Organizacji.

Dostawy będą realizowane z zachowaniem obowiązujących wytycznych i procedur wewnętrznych.

Opracowaliśmy kompleksowe procedury i zasady pracy w czasie pandemii COVID-19. Należą do nich zasady postępowania obowiązujące wszystkich pracowników i podwykonawców pracujących we wszystkich naszych biurach i magazynach, środki ochrony osobistej i stały monitoring sytuacji prowadzony w naszej firmie. Więcej o wybranych środkach bezpieczeństwa przeczytasz tutaj.

Dbajmy o wspólne bezpieczeństwo

Wspólne bezpieczeństwo jest najważniejsze, dlatego pamiętaj, by uzgodnić z kierowcą najbezpieczniejszy sposób dostawy, który wyeliminuje ryzyko zarażenia. Jeśli obawiasz się o swój stan zdrowia lub nie chcesz, by zespół realizacyjny przekraczał próg Twojego domu, poinformuj o tym naszych pracowników. Pamiętaj o konieczności poinformowania naszych pracowników w przypadku bycia chorym lub przebywania na kwarantannie. Zachęcamy tym samym do korzystania z płatności kartą i zastrzegamy prawo do nieprzekraczania progu mieszkania.

Zapłać kartą. Wygodnie i bezpiecznie!

W trosce o komfort i wspólne bezpieczeństwo zachęcamy do skorzystania z płatności bezgotówkowej przy odbiorze zamówionego produktu.

Odpowiedzialność w pracy

Bezpieczeństwo pracowników i klientów to nasz priorytet. Przedstawiamy główne środki zachowania norm bezpieczeństwa w kierunku minimalizowania ryzyk COVID-19

Przestrzegamy podstawowych środków bezpieczeństwa, minimalizując ryzyko transmisji wirusa.

Przestrzegamy procedur

Pracujemy zgodnie z wytycznymi, tak by zapewnić właściwy poziom bezpieczeństwa zarówno naszych klientów jak i pracowników. Zasady postępowania opracowaliśmy dla aktywności biurowej i wszystkich prac w procesach logistycznych. Stale aktualizujemy wytyczne i monitorujemy obszar bezpieczeństwa COVID-19 w naszej Organizacji.

Zgodnie z zaleceniami

Wszyscy pracownicy zostali poinformowani o procedurach i wytycznych dotyczących higieny. Przeszkoleni i wyposażeni w odpowiednie środki dbamy o rutynowe zwiększenie bezpieczeństwa przeciw infekcji.

Maseczki i dystans

Pracownicy w trakcie pracy bezwzględnie stosują środki ochrony osobistej. Wizyty w domach i firmach są dokonywane z założonymi maskami i wymienianymi rękawiczkami ochronnymi.

Profilaktyka kontaktowa

Dokumenty po kontakcie bezpośrednim są izolowane i zabezpieczane przed dalszym kontaktem bezpośrednim.

Dezynfekcja sprzętu i pojazdów

Pojazdy i wyposażenie są na bieżąco dezynfekowane przy użyciu specjalnych środków. Auta gruntownie są poddane czyszczeniu przed, w trakcie i po pracy.

Bezpieczna obsługa zleceń

Klienci mogą liczyć na pełny zakres obsługi bez konieczności wychodzenia z domu. Dział Obsługi Klienta dostępny jest pod numerem telefonu 22 307 68 98. Obsługa zlecenia możliwa jest też w panelu klienta.

*) Dział Obsługi Klienta dostępny jest w dniach poniedziałek – piątek (7:00–22:00), sobota (9:00–22:00). Opłata według stawki operatora