Zarejestruj się w Panelu Klienta

Panel Klienta

Rejestracja w 4 krokach

Miejsce w którym zarządzasz swoją przesyłką

na każdym etapie realizacji zamówienia.

Zarejestruj się w Panelu Klienta

realizacji zamówienia.

swoją przesyłką na każdym etapie

Miejsce w którym zarządzasz

Panel Klienta

Rejestracja w 4 krokach

Rejestracja – Krok 1

Zarejestruj się

Wprowadź swój adres e-mail oraz hasło, którym będziesz posługiwał się się do logowania w Panelu Klienta.

Następnie kliknij przycisk “Zarejestruj się”

Najczęstsze problemy:

  • Literówka w adresie e-mail

    Literówka w adresie e-mail powoduje, że potwierdzenie zostaje wysłane na inny adres.

  • Hasła nie pasują do siebie

    Hasło musi być identyczne w obydwu polach.

  • Zbyt krótkie hasło

    Hasło powinno składać się z minimum 12 znaków

Przesyłka jest za ciężka? Nie chcesz, aby kierowca pozostawił przesyłkę na zewnątrz? Potrzebujesz dostawy z wniesieniem? Lub chcesz zmienić godzinę dostawy?

Rejestracja – Krok 2

Sprawdź skrzynkę e-mail

Po poprawnym wprowadzeniu danych, wyświetli się okienko informujące o wysłaniu wiadomości na podany przez Ciebie adres e-mail.

Najczęstsze problemy:

  • Literówka w adresie e-mail

    Literówka w adresie e-mail powoduje, że potwierdzenie, zostaje wysłane na inny adres.

Rejestracja – Krok 3

Potwierdź adres email

Na Twoją skrzynkę zostanie wysłana wiadomość w której poprosimy Cię o potwierdzenie, że jesteś właścicielem adresu e-mail, który podałeś podczas rejestracji.

Kliknij Potwierdź adres email, aby dokończyć rejestrację.

Najczęstsze problemy:

  • Wiadomość trafiła do folderu SPAM

    W zależności od Klienta pocztowego, wiadomość mogła zostać uznana jako spam. Sprawdź ten folder w swojej skrzynce odbiorczej.

  • Link nie działa

    Upewnij się, że link w który klikasz, to “Potwierdź adres email”. Jeżeli problem nadal występuje, skontaktuj się z naszym działem obsługi Klienta.

  • Odczekaj kilka minut

    Potwierdzenie, w zależności od używanego Klienta pocztowego może przyjść z kilku minutowym opóźnieniem.

Rejestracja – Krok 4

Zaloguj się

Po kliknięciu w “potwierdź adres email” z poprzedniego kroku, zostaniesz przekierowany do okna logowania.

Wprowadź swój adres e-mail, oraz hasło podane podczas rejestracji

Najczęstsze problemy:
  • Zły numer telefonu

    Numer telefonu jest inny, niż podany przy zamówieniu.

  • Błędny numer telefonu

    Numer telefonu jest inny, niż podany przy zamówieniu.

Przesyłka jest za ciężka? Nie chcesz, aby kierowca pozostawił przesyłkę na zewnątrz? Potrzebujesz dostawy z wniesieniem? Lub chcesz zmienić godzinę dostawy? Wszystkie te możliwości możesz znaleźć w swoim Panelu Klienta.

Brawo! Właśnie założyłeś konto, ale to jeszcze nie koniec!

Aby przypisać zamówienie do Twojego konta, potrzebujemy zweryfikować że jesteś właścicielem przesyłki. Dlatego ważne jest, aby wprowadzić numer telefonu, który został podany w trakcie zamówienia.

Przypisanie zamówienia – Krok 1

Potwierdź numer telefonu

Wprowadź numer telefonu, który podałeś w trakcie składania zamówienia w sklepie.

Najczęstsze problemy:
  • Numer telefonu inny niż w zamówieniu

    Numer telefonu jest inny, niż podany przy zamówieniu. Spowoduje to założenie konta bez przypisania do niego Twojego zamówienia.

  • Numer składający się z 9 cyfr

    Twój numer telefonu powinien składać się z 9 cyfr. Bez dodatkowych spacji i myślników.

Przypisanie zamówienia – Krok 2

Wpisz kod z wiadomości sms

To już ostatni krok!

Na podany numer telefonu, otrzymasz jednorazowy kod aktywacyjny, składający się z 7 cyfr. Wprowadź go w pole, które pojawiło się podczas potwierdzenia numeru telefonu.

Najczęstsze problemy:
  • Błędny kod autoryzacyjny

    Sprawdź czy poprawnie przepisałeś kod z wiadomości sms.

  • Zbyt długi czas weryfikacji

    Po wysłaniu kodu autoryzacyjnego masz 30min. na potwierdzenie go na stronie rejestracji. Po tym czasie kod wygasa.

Bonus

Oferty specjalne tylko dla zarejestrowanych

Podczas rejestracji, zachęcamy do zaznaczenia zgody na przesyłanie specjalnych ofert tylko dla zarejestrowanych użytkowników.
Pamiętaj, że zawsze możesz się z niej zrezygnować, więc nic nie tracisz. Możesz tylko zyskać.

Panel Klienta – zanim zadasz pytanie

Miejsce w którym zarządzisz swoją przesyłką na każdym etapie realizacji zamówienia.

Nieoczekiwane plany?  Rozumiemy!

Zmień przedział godzinowy

Ciężkie paczki do wniesienia?

Wybierz dostawę z wniesieniem

Mamy zająć się wszystkim?

Podnieś standard dostawy

Nie możesz doczekać się dostawy?

Sprawdź gdzie jest przesyłka

Panel Klienta.
Zanim zadasz pytanie

Miejsce w którym zarządzisz swoją przesyłką
na każdym etapie realizacji zamówienia.

Nieoczekiwane plany? Rozumiemy!

Zmień przedział godzinowy

Ciężkie paczki do wniesienia?

Wybierz dostawę z wniesieniem

Mamy zająć się wszystkim?

Podnieśstandard dostawy

Nie możesz doczekać się dostawy?

Sprawdź gdzie jest przesyłka