blog zadbano - jak dostawa stała się marką?

Na pewno zadajesz sobie pytanie, jak przekonać Klienta do zakupu?
Jednoznaczna odpowiedź na to pytanie nie istnieje, ponieważ każdy przypadek jest inny, ale…

Czy zatem można znaleźć złoty środek na zwiększenie sprzedaży, a nawet dopasowanie się do nowego trendu zakupowego?
Naszym zdaniem tak. 

To, co od zawsze  zachęca do zakupu, to rozpoznawalny brand. Klienci częściej sięgają po produkty markowe, które: znają, kojarzą lub gdzieś zobaczyli. Obdarzają markę zaufaniem, mając poczucie bezpieczeństwa. Chcą korzystać z usług, które są przewidywalne. Jeżeli potencjalny Klient spodziewa się, że jego zakup będzie zrealizowany w najwyższym standardzie to będzie szukał marki, która kojarzy mu się z takim standardem.

Tym właśnie jest marka Zadbano. Dbamy o produkt na każdym etapie realizacji zamówienia w taki sposób, aby Twoja marka kojarzyła się z dobrymi doświadczeniami. Taki osoba będzie Klientem powracającym, jak również polecającym Twój sklep innym.

Dzisiaj dobry produkt to nie wszystko.

Podejmowanie racjonalnych decyzji zakupowych wiąże, się z analizowaniem konkurencji, która w dzisiejszej dobie internetu jest nadwyraz prosta. Klienci są jeszcze bardziej wymagający niż kiedykolwiek. Porównują oferty, wybierają najkorzystniejsze opcje. Kierują się opiniami oraz jakością.

Nawet świetny produkt straci na wartości, jeżeli nie zadbasz o odpowiednie jego „podanie. Nie od dzisiaj wiadomo, że kupujemy oczami. Świetnie zrealizowana usługa dostawy podnosi nawet w oczach Klienta wartość samego produktu.

Wszystkie powyższe oczekiwania Klientów przedstawmy w liczbach, opierając się na badaniach Gemius “E-commerce w Polsce w oczach internautów”

  • 85% Klientów zdecydowałoby się na wybór sklepu oferującego usługi dodatkowe
  • 46% wybrałoby transport z wniesieniem
  • 40% zdecydowałoby się na zakup dzięki wcześniejszym pozytywnym doświadczeniom 

Co to wszystko ma wspólnego z dostawą?

Zadbano to obietnica pozytywnych doświadczeń, jakie Klient będzie łączył z Twoim biznesem. To nie tylko firma zajmująca się dostarczaniem gabarytów od producenta do Klienta. To również marka, która spowoduje, że Twój biznes będzie kojarzył się Klientowi z najwyższą jakością, jakiej dzisiaj oczekuje. 

 

Załóżmy prosty scenariusz:

Pan Radosław, mieszkający w bloku, poszukuje dużej kanapy do swojego salonu jeszcze przed Świętami. 

Wpisuje frazę w przeglądarce i zaczyna szukać interesującego go mebla.

 

Załóżmy, że ostatecznie Pan Radosław znalazł 3 produkty, spośród których musi wybrać jeden.

  • Pierwszy sklep oferuje jedynie odbiór osobisty 
  • W drugim sklepie oczekiwanie na dostawę to 14 dni roboczych. Na dodatek sklep oferuje tylko transport „pod drzwi wejściowe”, więc Pan Radosław swoją ciężką kanapę będzie musiał  wnieść sam do mieszkania.
  • Trzeci sklep w swojej ofercie posiada ofertę Zadbano, czyli dostawę nawet w 24h. Usługa obejmuje: transport, wniesieniem, rozpakowaniem, ustawieniem w wyznaczonym miejscu oraz wyrzuceniem zbędnych opakowań. Na dodatek nasz Klient sprawdza, że firma posiada ponad w Google ocenę 4,9 przy ponad 38 tys. opinii.

… a jak  będzie wyglądała twoja oferta w 2023 r.?

Zadbano to nie tylko firma logistyczna. To obietnica dobrze wykonanej usługi. 

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz